субота, 4 листопада 2017 р.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек.

В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек, який проходить під гаслом "Шкільна бібліотека за здоровий спосіб життя "
у ЧЗШ № 1 було проведено:


День відкритих дверей у шкільній бібліотеці «Література, як мікстура», книжкова виставка «Здоровя – найбільша цінність»,



«Подорож країною здоров’я» з 4-А класом,

завідувачка бібліотеки  Олійник Г.М. спільно з вчителем основ здоров'я Демченко Г. В. та ученицею 10 класу Дубською Мар’яною провели у 9 -х класах усний журнал "Молодь обирає здоров'я ".


Виховна година "Здоров'я - найбільше багатство " у 5 - А класі . Підготувала завідувач бібліотеки Олійник Г. М.,


Конкурс малюнків «Я обираю здоров'я»,

Акція «Подаруй книжку шкільній бібліотеці». Найбільше подарували книг учні 3-А класу. Дуже дякую учням, які взяли участь у акції.







Учні малювали стінгазети.


                    
                Здоров'я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров'я


                        У вас і у нас!

Немає коментарів:

Дописати коментар