середа, 7 квітня 2021 р.

Всесвітній день здоров'я

 

Всесвітній день здоров'я — відзначається щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. Цього дня 1948 року набрав чинності Статут Всесвітньої організації здоров'я.  
Ідея Всесвітнього дня здоров'я була висунута вже на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я в 1948.   
Вперше святкування відбулося у 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з розповсюдженням різноманітних захворювань.

Мета святкування – підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства у цілому. У наш час здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

Здоров’я людини – це найбільш цінний скарб, який є у неї. Ніщо не може порівнятись із ним: ні багатство, ні досягнення у кар’єрі, ні слава. Людина зобов’язана берегти своє здоров’я, адже саме здорова людина формує сильну націю. Особливо молодь має усвідомити, що його майбутнє залежить від того вибору, який він робить вже сьогодні в кожну хвилину свого життя.  

Без сумніву, лише духовно і фізично сильна та здорова особистість може розраховувати увійти в сучасний напружений ритм життя, здобути відповідні знання, правильно обрати професію, пристосуватися до мінливих соціальних, екологічних, внутрішніх факторів, досягти успіху в обраній спеціальності, і саме така людина здатна допомогти собі і оточуючим, стати корисною для суспільства в цілому.

Найголовнішим заходом своєчасної діагностики захворювань та моніторингу показників здоров’я є проведення щорічних профілактичних медичних оглядів.

Шановні читачі прошу  ознайомилися з цікавими книжками, які допоможуть вам краще дбати про своє здоров’я.

 У Всесвітній день здоров’я 

 бажаю всім його надійного зберігання.

Всім хворим - якнайшвидшого одужання.

Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!

 Зі святом Вас!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар